god morgon

Yes, godmorgon gott folk! Sovit gott? kanske lite för mycket festande igår? Det blev endel för mig inatt i alla fall, haha kul att jag inte ens mins att jag hade skrivit här på bloggen igår natt.. lite skumt faktiskt, men jag är medveten om att jag laddade upp bilder på face i alla fall.. haha men det var lite kul att läsa nu när jag vaknade, och att jag till och med hade lagt upp bilder på bloggen, hur lyckades jag med detta haha :) jaja, vad ska man hitta på idag för kul då? Jag är faktiskt fruktansvärt trött och jag har en stor bula i pannan som jag tydligen fick igår, ja det ska ju som sagt inte gå en dag utan att jag skadar mig, men jag kommer ihåg att jag smällde i mitt huvud i en träbalk igår, så det är nog därför jag har fått denna otroligt vackra och onda bula! Men vi har lite planer på att bara sitta några stycken hos Sandris och dricka öl, och mysa.. känner faktiskt inte för att festa idag för en gång skull.. mycket märkligt haha men men, se you guys!


Så här såg jag ut igår, hade även ett par as snygga strumpbyxor som självklart gick sönder men jag ska köpa ett par nya, och ett par klackar :)


me and my lovely girls :)

hett !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback