just for fun

Hej bloggis! Gud nu var det länge sen igen, men shit jag orka verkligen inte sitta framför datan, är ju faktiskt inte en typisk data nörd, och jag har typ aldrig tid för datan heller.. dåligt, fast jag har ju faktiskt en mini data som jag inte använder en sån där rosa liten sak, men jag vill gärna ha mobilt internet om jag ska ha användning för den, och pappa är ju inte så bra på att komma ihåg fast att jag säger det till han ibland.. Gud vad ska man skriva om? egentligen har jag hur mycket som helst att berätta för er med jag orkar inte skriva en hel bok.. men man kan säga att mitt liv har gått i vågor nu den senaste tiden, det har varit en del problem och det har även varit många, många bra saker, kan ju vara därför jag inte har orkat blogga något. Men jag kan ju börja med att ta upp vädret! Det är ju underbart, dock har det inte varit lika fint idag som alla dem andra dagarna, men det var faktiskt väldigt fint i morse och väldigt varmt, sen blev det dock lite kallare. Det var även någon liten fågel som viskade i mitt öra att det skulle regna i helgen.. det gillar vi inte!

Jag kan också ta upp att nu på påsklovet så var min kära vän Alice här (tjejen som var med mig i thailand) det var helt underbart! Vi gjorde dock en del sjuka saker och vi hade en sjuk helg! herremingud. Men det var sjukt mysigt och jag vill också säg att jag saknar dig redan, saknade dig redan den dagen du åkte hem.. men jag kommer snart upp till Stockholm och då ska vi ha superkul! Vad mer kan man skriva? hmm.. Jo jag har tänkt på det där med bloggvärlden, att om man ska ligga på topplistan bland bloggare så måste man ju vara en väldigt aktiv boggaren, och även skriva om sånt som folk tycker är intressant, och i och med att det fins väldigt många människor här i vårt avlånga land så kan man ju faktiskt skriva om massa olika saker. Men som vi alla vet så är ju den mest intressanta bloggen kissies blogg, det undrar jag också varför det handlar ju bara om henne och hennes extremt fjolliga liv.. men men, det är ju tydligen det som folk vill läsa, själv har jag min blogg mer som en dagbok. Jag behöver skriv av mig ibland och släppa lös mina tankar, och då vänder jag mitt till bloggen, dock är det ju inte en dagbok i och med att alla kan läsa den, men jag skriver ju faktiskt inte om de hemliga sakerna här i bloggen. Sen har jag funderat mycket på vad som gör en blogg intressant och hur man fångar läsare, det fins nog inget svar på det.. har jag kommit fram till, för man bara skriver och som på min blogg är det så här att om jag skriver om mitt dagliga liv och vad jag har gjort och vad som händer och lite shopping osv så ¨håller min statistik sin vanliga standard alltså dem trogna läsarna, sen när jag skriver om något ovanligt eller extremt så ökar statistiken kraftigt! Det är lite kul tycker jag, så ibland har jag lekt lite här i bloggen för att se vad som händer, och det är en extrem skillnad på statistiken i alla fall, sen kan ju det faktiskt bero på att jag bor i en småstad.. Men men, jag tänker i alla fall fortsätta att skriva av lite då och då, kanske blir det mer någon gång och lite mindre någon gång will se! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback