Fredagskväll

Hej snyggingar! Hade ni en bra fredag?

Det hade jag, men lite konstig dock, jag gick och fikade efter skolan med tjejerna på gårds, sen ringde jag Erika och hon sa att hon satt på Mangiamo med Mikaela och co. Så jag vandrade dit, och jag inledde min fredag med en cider, det var riktigt gott, inget går upp mot en kall cider efter en stressig dag, sen så fylldes det på mer och mer, och vi kom aldrig där ifrån.. för det droppade in folk hela tiden, och hej hopps så blev klockan halv sju, sen halv åtta och då kom det mer och mer, och då blev det till att vi stannade, från början var det vi tjejer, men sen blandades det runt och man satt med olika hela tiden. Och det var också en toppen kväll i och med att jag knappt betalade någonting, gratis är alltid godast brukar man inte säga så? Ne men jag hade i alla fall en super trevlig kväll! puss på det.

En martini med oliv blev det också, men kan säga att det inte direkt var min favvo.. kanske inte är någon "sofistikerad drickare" ;)

 

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var galet mycket folk där!

2010-01-31 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback