Igårkväll.

Hej lovers!

Igår var jag och Erika hos Mikael, vi var några stycken som chill drack, det var mysigt faktiskt. Förutom det spelet Mikael hade, apelsinskalsshottarna var inte dem goaste så att säga! Men jag klarade mig bra på spelet i alla fall.. till skillnad från Mikael som fick äta en näve hundmat haha! Ne med det var en mysig kväll! Nu är jag uppe själv, Erika har gått och lags sig igen, hon skulle nämligen upp tidigt och släppa ut alla hästar så hon var uppe vid halv nio stackaren! Och jag bara sooov, så hon har gått och lagt sig igen. Så nu sitter jag här och lyssnar på Owl city fireflies, wiho en låt som man blir glad utav på morgonen! puss så länge



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tjej

2010-01-30 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback