Lördagskväll

Hej snyggingar!

Gud jag hade en mysig kväll igår, fast först viste vi inte vad vi skulle göra, men vi bestämde oss för att åka in och ta några glas och kanske äta något gott på ambrosia, så vi träffade Mikkan i stan sen gick vi till Ambrosia och beställde in lite och dricka och även oliver och vitlöksbröd. Smaskens! Det var faktiskt riktigt gott, en perfekt lördag när man var så trött som jag, vi åkte även hem ganska tidigt och gick och la oss direkt. Och vi vaknade typ ett idag men gick typ upp 3 och jag åt frukost i sängen, mycket mysigt!

Idag .. har jag massa att göra! Klockan börjar ju bli mycket och jag ska rida, städa, handla, duscha, packa lite.. åker ju om fem dagar och jag vet inte ens vart allt är :S jaja puss


Kommentarer
Postat av: ...

uppdatera mera!!!!! du är dålig med det!½

2010-02-01 @ 21:01:19
Postat av: Anonym

jag håller med! dags snart

2010-03-15 @ 13:06:13
Postat av: Sassa

Jag håller med dig! Ambrosia har jättegod mat.

2011-06-13 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback