Morgon

Godmorgon alla snyggingar!

Jag och Erika gick upp för en stund sedan, var riktigt skönt att sova ut! Jag har städat hela huset, och ställt in all vår disk i maskinen, men allt fick ju såklart inte plats så vi får köra en till maskin.. Sen har jag dammat och grejat, gud är helt slut nu! Så nu sitter vi och latar oss i soffan..

Och idag är den en speciell dag!! Mikkan fyller ju 18 idag! Grattis älskling! Tyvär så kan jag inte komma in till stan och vara med på födelsedags fikat, men hoppas du har en underbar dag nu hjärtat! love


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så jätte mycket! :D

Postat av: mikkan

taack gullunge! lite synd att du inte kunde komma, men så äre:( än så länge så har den varit underbar! love you<3

2010-01-23 @ 16:26:38
Postat av: Me

Fick du något fint hjärtat?? gick du ut btw? <3

2010-01-24 @ 14:41:13
Postat av: mikkan

jag fick ju min jacka :) och ja jag gick till surf med vicke :D

2010-01-24 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback