..

Det var inte igår jag var inne på denna sidan.. Jag har helt enkelt inte haft orken att skriva något, fast jag har varit med om sjukt mycket saker dem senaste veckorna! Just därför har jag inte haft tiden. Gud vad ska man skriva? Jag har ju som sagt varit i thailand, var där för ca två och en halv vecka sen.. och det var Grymt! Åkte dit med en tjejkompis till mig, och det vor nog den sjukaste resan jag har varit med om i mitt liv! Så jag hade två och en halv underbara veckor där! Ville inte åka hem, och sen var man ju snarare svart efter också, men nu är man blek igen, sjukt vad fort det går! Helgen efter vi kom hem från thailand, var det även scandinavium horseshow, så där tillbringade jag en långhelg och träffade alla gammla vänner som man inte har träffat på typ ett år, (har ju inte varit så acktiv när det gäller hästarna) Så det var sjukt kul, festade även på Gothia Towers nattclubb både fredag och lördag, så det var roligt! Sen har jag även fått tillbaka min gamla ponny, så jag håller på med han nu, och det går skit bra! Så skönt att han är hemma igen, dock lite jobbigt. Sen förrra helgen var jag och massa vänner på hotellet på fredagen, och sen på lördagen så firade vi amy hos henne med en middag och lite dricka osv.. Lång historia kort i princip.. Men nu är det ju helg igen, och igår spenderade vi våran fredag hos Mikael och kollade lejonkungen och dom körde något jävla finsk tequila rejs, men jag drack inte, i och med att jag inte var så frisk igår.. Vad händer idag? Det får vi se, planerna är hitils Förfest hos Mattis sen hotellet, men vi får se! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback