I väntan på något.

Klockan är 09.05 vad gör jag uppe? Jag har faktiskt blivit ganska morgonpigg, hur kunde detta hända? ee ingen aning, i och med att jag har varit världens segaste morgon människa.. men nu är ja allt lite piggare.

Jag funderar på att dra ut i stallet och göra det jag ska göra, så har man gjort det. Hade varit sjukt skönt att varas klar tidigt, så kan jag åka in till stan och fixa allt jag har kvar att fixa för ikväll! På tal om ikväll, så hoppas jag det blir riktigt kul! Jag vet att det ska komma sjukt mycket folk så man vet ju aldrig hur det slutar.. men jag hoppas det blir grymt! Så jag har lite saker kvar att fixa fortfarande, ska hämta mina kläder, sola en sista gång, köpa en bandlös bh, strumpbyxor, ta en fika med Ida och Sandra osv .. så yes here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback