klaga!

Ja! Jag vet att jag inte har uppdaterat på hur länge som helst.. men som jag sa i förra inlägget så har jag inte haft tid, men jag kan la lägga ner lite tid nu när jag är sjuk.. Halsfluss är aldrig kul alltså! Har det ganska ofta, så jag har funderingarna på att operera bort halsmandlarna.. men jag har dock hört att det gör väldigt ont efter sen, och jag HATAR smärta!

Så vad gjorde jag nu i lördags då? Jo Jag hade ju lite smått feber i fredags så jag trodde verkligen inte att jag skulle hitta på något, men efter att ha proppat mig själv med vitaminer och några panodil så mådde jag sjukt mycket bättre! Så vi drog till Mattis, han hade förfest, det var ganska mycket folk där, och det var jätte trevligt! Sen efter Mattis så drog jag Maria Ida och Erika till Idas mammas pojkväns lägenhet och drack och gjorde cp lekar, det var sjukt mys! Och det blev den perfekta söndagen, vaknade upp med ida i Rogers lägenhet sen gick vi och hyrde film och gick hem till mikael och slappa! G.

Ne nu ska jag fortsätta att vara sjuk, och krya på mig själv! blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback